Duszka

Moje zdjęcie
Robótki ręczne - to moje hobby i pasja - od zawsze :-) Szydełkuję, haftuję, czasem drutuję.Jakiś czas temu oglądając blogi zdolnych koleżanek zakochałam się w beadingu.Na swoim blogu przedstawiam Wam moje tworki.

Obserwatorzy

poniedziałek, 6 kwietnia 2015

Zapraszam na CANDY ;-)

Tak na wiosnę  - postanowiłam zorganizować  mała rozdawajkę ;-) Można otrzymać 1 zestaw 3 bransoletek - oto one (przy okazji to banerek do pobrania)



Zasady udziału w mojej zabawie:
1. zapisy do 30 kwietnia br. - tylko dla osób  prowadzących swojego bloga , proszę o zapisy pod tym postem ,
2. proszę o umieszczenie banerka informującego o moim CANDY na swoim blogu,
3. byłoby mi miło gdybyście zostali obserwatorami mojego bloga lub polubili mnie na FB - jednak nie jest to warunek konieczny,
4. zwycięzcę ogłoszę 1 maja br. - napiszę na blogu, do kogo trafią bransy i wtedy poproszę o konkretny adres do wysyłki
5. nie wysyłam listów za granicę

Jest ktoś chętny ?

5 komentarzy:

  1. Jako pierwsza staje w kolejce, co prawda pierwsze osoby zazwyczaj nie mają szczęścia, ale ktoś musi to zrobić! :)))
    Pozdrawiam serdecznie.
    Banner: http://marteczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię bransoletki, dlatego chętnie dołączam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne :) Z przyjemnością spróbuję szczęścia :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja się zgłaszam do zabawy :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...